X
29 جولای

نشست خبری شهرام شکوهی در سالن سرنا برگزار شد

نشست خبری شهرام شکوهی در راستای کنسرت اخیر این خواننده در موسسه فرهنگی هنری در سرنا و با حضور اهالی رسانه شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ، مهرداد منافی مدیرعامل موسسه ندای رعنا هنر و تهیه کننده این خواننده و سپهر بیگلری مشاور هنری و کارگردان کنسرت شکوهی  برگزار شد.

شهرام شکوهی در ابتدا دلیل اصلی غیبت اش در موسیقی را  مشکلات شخصی و بیماری مطرح کرد و گفت: در عوض با آهنگ‌های خوبی که آماده کرده‌ایم به عرصه موسیقی بر می‌گردم. مهرداد منافی تهیه کننده شهرام شکوهی در خصوص لغو کنسرت تیرماه و جایگزینی آن با کنسرت 25 مردادماه که همراه با تغییر مکان برگزاری کنسرت بوده است گفت: در تاریخ 20 تیرماه بلیت‌های دو سانس کنسرت را به‌طور کامل فروخته بودیم که مشکل قلبی آقای شکوهی اتفاق افتاد و به دلیل دستور پزشک معالج ایشان برای استراحت مطلق یک ماه این کنسرت به 25 مرداد ماه منتقل شد اما چون سالن میلاد نمایشگاه برای آن تاریخ جا نداشت به سراغ سالن وزارت کشور رفتیم.

شکوهی در واکنش به لغو کنسرت برخی از خوانندگان گفت: امروز بعضی از دوستان این مسئله را عنوان می‌کنند که اوضاع اقتصادی مردم به گونه ای نیست که بتوانند بلیت کنسرت تهیه کنند. یک خانواده چهار نفره اگر بخواهند به یک کنسرت بروند و در کنارش یک شام در بیرون بخورند، حدود 800 هزار تومان برایشان هزینه دارد. بی شک هزینه تهیه بلیت برای خانواده ها زیاد است اما لغو کنسرت‌ها به دلیل مشکلات اقتصادی جامعه، مردم را از لذت برگزاری کنسرت محروم می‌کند. وچرخه درآمدزاییِ بخشی از جامعه را قطع می کنیم؛ کسانی هستند که از راه برگزاری کنسرت ها درآمدزایی دارند.

وی درباره لغو کنسرت همکارانش گفت : هر کسی با سیستم و تفکر خودش به مسائل نگاه می‌کند. کسانی هم که کنسرت هایشان را لغو کرده اند، صلاح خودشان را بهتر می‌دانند. اما ما قصد نداریم کنسرت هایمان را لغو کنیم. اگر قرار است که چرخه موسیقی ادامه داشته باشد، تصمیم گرفتیم به جای لغو کردن کنسرت هایمان بیاییم و از سود خودمان بگذریم. روزگاری قیمت بلیت کنسرت‌ها یک نوع پُز بود. یعنی هرچقدر قیمت ها بالاتر بود کلاس آن خواننده بالاتر میرفت. اما من دوست دارم که خانواده ها با هزینه ای معقول بیایند و کنسرت برگزار کنند.

شکوهی درباره لغو کنسرت سی در ادامه صحبت هایش چنین گفت : درباره لغو کنسرت آقای همایون شجریان باید بگویم که مقوله ایشان کمی فرق می‌کند. پروژه سی کاملا سیستمی متفاوت دارد. ما در یک کنسرت می توانیم اجاره بهای سالن را کم کنیم، تهیه کننده از سودش بگذرد، منِ خواننده از سودم بگذرم و فقط دستمزد عوامل را بدهیم. اما هزینه های برگزاری پروژه ای مانند «سی» واقعا زیاد است.

پایین آوردن قیمت بلیت ها به تلقی برخی از دوستان، خودزنی است. من در تیرماه چهار هزار بلیت فروختم. پس نیازی به کاهش قیمت نداشتم. اما برای کنسرت پیش رو میانگین قیمت بلیت ها را 50 هزار تومان قرار داده ایم. در عین حال بالاترین قیمت بلیت کنسرت ها 70 هزار تومان است. برای رسیدن به این قیمت ها من از دستمزد خودم گذشته ام، تهیه کننده محترم هم از سودش گذشته است. این قیمتی که ما قرار داده ایم، تنها هزینه برگزاری کنسرت است.

Leave A Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *