X

آموزشگاه موسیقی درجه یک سرنا با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۸۲ و با مدیریت استاد نادر شایگان مدرس ، کارشناسی ارشد و سرپرست کارگاههای موسیقی دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی و با نظارت و رهنمود بزرگان موسیقی همچون دکتر حسن ریاحی و دکتر محمد سریر و دکتر امیر اشرف آریانپورو استادان شاخص دانشگاهی و با حمایت هیات موسس مجموعه فرهنگی هنری سرنا آقایان سعید خورزنی و سعید کزازی آغاز به کار نمود و توانست با جذب هنرجویان به تعداد بسیار در مرتبه ای از بهترین مراکز آموزشی هنر موسیقی قرار گیرد.

آموزشگاه موسیقی سرنا یک آکادمی موسیقی استاندارد و مجهز به امکانات و تجهیزات کامل در محیطی متفاوت بنا گردیده و از اهم اهداف آن ارتقاء کیفی آموزشی موسیقی در مقاطع مختلف سنی است. که با بهره گیری از استادان مجرب دانشگاهی و نوازندگان مشهور تا کنون موفق به تربیت هنرجویانی گردیده که با بهره مندی از توانایی های لازم امکان ورود به مراکز عالی دانشگاهی و همچنین ارکسترهای مختلف را کسب نموده و اکنون خود هنرآموز این رشته می باشند.

از دیگر ویژگی های آموزشگاه موسیقی سرنا قرار گرفتن آن در قلب یک مجموعه کامل هنری موسیقی شامل (گالری، سالن تمرین ، سالن کنسرت و اجرای زنده موسیقی و استودیو ضبط صدا و کافی شاپ و مرکز تعمیر ادوات موسیقی و شرکت تجاری موسیقی سرنا) می باشد این ویژگی منحصر به فرد که فقط در این مرکز وجود دارد موجبات بهره مندی هنرجویان از هریک از امکانات فوق با تسهیلاتی که برای آنان در نظر گرفته شده است را فراهم می نماید.

بدیهی است یکی از مهمترین عوامل پیشرفت در هنر موسیقی ارتباط بین هنرجویان با سازهای مختلف و آموزش های متفاوت و امکانات مشروح سه می باشد که این بستر به صورتی مطلوب در مجموعه فرهنگی سرنا فراهم گردیده است.

در صورت تمایل به ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت آموزشگاه به نشانی

www.sornaacademy.com

مراجعه فرمایید .