X

مدیریت بخش خدمات پس از فروش شرکت سرنا بر عهده آقای داوود باقری می باشد .

وی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ با بازسازی ساز های مستعمل و خارج از رده شروع کرد . در سال ۱۳۷۰ همکاری خود را با شرکت سرنا آغاز نمود و همزمان به تهیه کتب و جزوات نگهداری و تعمیرات از خارج از کشور پرداخت. با فراگیر شدن کامپیوتر با بهره‌گیری از ویدئو های سرویس و نگهداری و تعمیرات لوازم موسیقی بادی به دانش خود افزود و به ویژه از آموزشهای تعمیرات و مکاتبه با تکنیک های کمپانی یاماها نیز بهره برد. در سال ۲۰۱۱ با شرکت در سمیناری که توسط کمپانی یاماها در امارات برگزار شد و تکنسین هایی از کشورهای آسیایی و آفریقایی نیز در آن شرکت داشتند حضور یافت ، و موفق به اخذ( certificate) تعمیر و نگهداری سازه های بادی شد گردید .

در حال حاضر کلیه خدمات تعمیرات از جزئی ترین تنظیمات تا رگلاژ کامل , تعویض تامپون ، تعمیر غر شدگی ، شکستگی ، پولیش ، تا اورهال لوازم موسیقی بادی ( برنجی – چوبی ) متداول در ایران با استفاده از لوازم و قطعات اورجینال ژاپن و کره برای برند های یاماها و ژوپیتر ارائه میگردد.

همچنین خدمات سرویس و تعمیر هارمونیکا و ملودیکا نیز از جزئی ترین اشکال تا اورهال با استفاده از قطعات و لوازم اورجینال Hohner آلمان ارائه می گردد.