X
19 آگوست

حضور گروه سون (گروه موسیقی سبک پاپ) سالن سرنا

گروه سون یک گروه موسیقی در سبک پاپ است . اعضای اصلی آن آرش قنادی و برادرش امیر قنادی + کیارش پوزشی هستند .

می گویند که :
ما اسم سون را به خاطر زیبا بودن آن انتخاب نکردیم. خیلی در موردش تحقیق کردیم و دیدیم واقعا در این عدد یکسری انرژی‌ ها نهفته است.
بعد از این‌ که این اسم را انتخاب کردیم انرژی‌ های آن به ما برگشت و احساس کردیم اتفاق‌ های بهتری برای‌مان می‌ افتد، روز اول اسم گروه کیمیا بود اما بعد از آن سون را انتخاب کردیم دوستش داریم و روی بودنش پافشاری می‌ کنیم.

این گروه فعالیت خود را از سال 1376 شروع کرده است . و علاوه بر ترانه‌ سرایی برای کارهای خود و نیز دیگران، آهنگسازی و تنظیم نیز برای دیگر خوانندگان انجام می‌ دهند.

کیارش پوزشی : هر 3 ما قبل از اقدام به خواندن، نوازنده بودیم. من به صورت جداگانه به جز نوازندگی گاهی آهنگسازی می‌کردم و بعضی‌ اوقات هم شعر می‌ گفتم.
اما آرش و امیر از اول با هم کار می‌ کردند و برای خواننده‌ های دیگر آهنگسازی و تنظیم انجام می‌ دادند.

در یک مقطعی ما با هم آشنا شدیم و تصمیم گرفتیم یک کار گروهی شروع کنیم در کل ما 3 نفر هر کاری که در زمینه موسیقی هست انجام می‌ دادیم تا این‌ که قرار شد 3نفری روی استیج برویم.

نخستین قطعه را با نام ستاره ساختیم و پخش کردیم تا واکنش‌ های مردم را ببینیم و خوشبختانه استقبال خوب بود، بعد از آن قطعه، ما ترک واست بمیرم را اجرا کردیم که در آلبوم اول ما هم وجود دارد.

آرش قنادی متولد 10 شهریور 1357 در تهران، خواننده است.
دیپلم تجربی دارد، سرپرستی گروه بر عهده وی است، نوازندگی، آهنگسازی، خوانندگی می کند و ساز تخصصی اش کیبرد و آکاردئون است، آرش قنادی برادر بزرگتر امیر قنادی است
آرش قنادی در خوانندگی سطح بالای صدا را می خواند.

امیر قنادی متولد 7 اردیبهشت 1362 در کرج، نوازنده است.

دیپلم نقش برداری دارد، او گیتاریست گروه است و بطور عمده آهنگسازی ها برعهده وی می باشد، ترانه سرایی نیز میکند و معمولا قسمت‌ های پایین و گاهی وسط کارها را می‌ خواند.

ساز تخصصی اش گیتار کلاسیک و الکترونیک است و می گوید كارم را به شكل جدی با تدریس گیتار شروع كردم وی قبلا شعر نیز می گفت اما الا نفرصت کمتری برای اینکار دارد
امیر قنادی : من و آرش از بچگی با هم كار كرديم يعنی ساز می زديم.
سال 78 – 77 كارمان را به صورت حرفه‌ ای شروع كرديم و در شهرهای مختلف ايران با نام گروه سون اجرا داشتيم ولی استارت اصلی كارمان رسما از سال 1384 با قطعه ستاره زده شد
کیارش پوزشی متولد 9 بهمن 1356 در بندرعباس، نوازنده است.
فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع غذایی است، نوازنده پیانو و کیبورد گروه سون است از نظر سنی بزرگتر گروه می باشد او به همراه آرش قنادی اغلب تنظیم کارها را انجام می دهد.
من کارم را با آهنگسازی شروع کردم.
در کنسرت‌ ها تنظیم كارها را انجام می‌ دادم و چند کار هم برای چند خواننده‌ ساخته بودم تا اینکه با آرش و امیر آشنا شدم و تصمیم مشترک‌ مان این بود که یک گروه داشته باشیم.

آهنگ‌ های آن‌ ها در سریال زمانه مورد استفاده قرار گرفت، همچنین در برنامه‌ های مختلف تلویزیون چون رادیو هفت و امروزی‌ ها به اجرای برنامه پرداخته‌ اند

آرش قنادی : فقط موسیقی. من خیلی به موسیقی می‌ پردازم و شاید این عشق دیوانه‌ وار باشد اما اعتراف می‌ كنم این دیوانگی حس خوبی برای من دارد تا جایی‌ كه باور كنید مرا از كارهای بسیاری جدا كرده است.
من و برادرم عاشق موسیقی‌ های خارجی بودیم. خولیو ایگلسیاس محبوب من است شنیدن کارهایی که دوست دارم لذت بزرگ ساعت‌ های بیکاری من است.

امیر قنادی : حرف ما در كارهای‌ مان عموما عشق است؛ موضوعی كه همیشه تازگی دارد و هرگز كهنه نمی‌ شود. به نظرم اینكه ما در تكرار هستیم اصلا معنی نمی‌ دهد چون كل مضامین دنیا محدود است.

آلبوم ها :

● با تو می‌ مونم – 1387

● دوست دارم – 1392

● دنیای بعد تو – 1396

 

Leave A Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *