X
02 نوامبر

تیتراژ رسمی برنامه ی کافه آپارات با صدای کاپیتان منتشر شد

( کافه آپارات ) یک تاک شو اینترنتی با اجرای فریدون جیرانی است که پخش آن را وب سایت آپارات به عهده دارد.
برنامه «کافه آپارات» یکی از قدیمی‌ترین برند‌های برنامه‌سازی اینترنتی در میان برنامه‌های تولیدی آنلاین به شمار می‌رود که چهره‌های مختلفی اجرای دوره‌های مختلف آن را بر عهده داشته‌اند.
حضور فریدون جیرانی، فیلم‌ساز باسابقه و نام‌ آشنای مشهدی، در دور جدید این برنامه طرحی نسبتا نو درافکنده و برند «کافه آپارات» را به یک برنامه کامل و درخور توجه تبدیل کرده که توانایی رقابت با برنامه‌های تلویزیونی را نیز دارد.
فریدون جیرانی، کارگردان باسابقه سینمای ایران که روابطی بسیار نزدیک و صمیمانه با پیر و جوان سینمای ایران دارد، توانسته با استفاده از وجهه و جایگاه خودش در میان اهالی سینما هر هفته میزبان چهره‌های مهم و جذابی در «کافه آپارات» باشد.
جیرانی که اخیرا به مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی هم علاقه نشان می‌دهد، تقریبا در هر برنامه «کافه آپارات» مقابل یک یا چند سینماگر درجه یک می‌نشیند و همین برنامه را متمایز جلوه می‌دهد.

اگر بیننده برنامه‌های سینمایی باشید، احتمالا به این نکته پی برده‌اید که مجریان این قبیل برنامه‌ها، برای حفظ ریتم و سطح گفت‌وگوها، کار دشواری در پیش دارند. این مجریان که معمولا در مقام مصاحبه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی قرار می‌گیرند، اغلب یا به طرح پرسش‌های کلیشه‌ای روی می‌آورند و یا با شکل و شمایل گفتگو‌های سخت (هارد تاک) سعی می‌کنند مهمانان خود را به چالش بکشند. اما جیرانی ، با توجه به تجربیات زیادی که در مقام روزنامه‌نگار دارد، می‌تواند گفتگو‌ها را به خوبی هدایت کند تا موجب کسالت مخاطب یا دلخور شدن مهمان نشود. او معمولا گفتگو‌های خود را با مشی اعتدالی پیش می‌برد و به شکلی محترمانه اجازه نمی‌دهد مهمان برای مدتی طولانی حرف بزند تا گفتگو شکل پینگ‌پونگی به خود بگیرد.

 

خواننده: کاپیتان
ترانه‌سرا: ساراکاشفی
ملودی: کاپیتان
تنظیم: رضا دارایی
گیتار آکوستیک: بهنام رهنما
پیانو الکتریک: حسین کریمان
سازهای الکترونیک: پندار آداب
گیتار الکتریک: رضا دارایی
گیتار باس: کاپیتان
صدابرداران: حسین فعله‌گری، مهدی آقایی، مهدی بشیر
ضبط: استودیوسرنا
میکس و مسترینگ: حمیدرضاآداب
با سپاس از: امیرشاملو

 

Leave A Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *