X
24 اکتبر

ورک شاپ peter woelpl

ورک شاپ ( peter woelpl )
گیتاریست و آهنگساز اهل آلمان
با حمایت مدیران مجموعه سرنا ،
سعید خورزنی و سعید کزازی و همکاری صمیمانه استاد علیرضا طباطبایی در سالن سرنا برگزار گردید.

بیوگرافی پیتر وولپل Peter Woelpl
گیتاریست، آهنگساز، تهیه کننده و مدرس
متولد 1962 – مونیخ / آلمان

فراگیری گیتار را در سن هشت سالگی با گیتار کلاسیک آغاز نموده و پس از مدتی به سبک جز رو می آورد. از پانزده سالگی تعطیلات تابستانی اش به نوازندگی در تورهای کنسرت می گذشت و پس از گرفتن مدرک دیپلم، به عنوان نوازنده حرفه ای مشغول به کار می گردد.
از سال 1983 به نوازندگی در پروژه های مختلف Wolfgang Schmid می پردازد، از 1989 تا 1996 با Billy Cobham همکاری دارد و در 1987 در پروژه تلویزیونی Super Drumming شرکت می کند.
تمرکز حرفه ای پیتر وولپل بیشتر در امر نوازندگی استودیویی است، به طوری که سابقه همکاری در بیش از صد آلبوم موسیقی او را به یکی از نوازندگان پیشکسوت استودیویی در آلمان تبدیل کرده است. او همچنین در تورهای کنسرت دوردنیا با Billy Cobham و Wolfgang Schmid همکاری داشته است.
از فعالیت های استودیویی او می توان به همکاری با Klaus Lage از سال 1990، نوازندگی در گروهی به نام Die Dozenten به همراه Christoph Spendel وMichael Sagmeister از سال 1993 و همچنین همکاری با Carola Grey از سال 1997 اشاره کرد. او همچنین در ضبط آثاری از Harald Rueschenbaum، Barbara Dennerlein، Thad Jones، Joy Flemming، Joerg Widmoser، Vladislav Sendecki و Benny Greb، Zakir Hussain، Nippy Noya و همچنین Marco Minnemann شرکت داشته است.
از دیگر سوابق کاری او می توان به تهیه کننده گی و آهنگسازی فیلم، تدریس در آکادمی Remscheid ومدرسه فنی و حرفه ای موسیقی Mittelfranken در دینکلزبول آلمان و برگزاری فستیوال Gitarrentage، مدیریت دپارتمان گیتاردر آکادمی پاپ مانهایم است. پیتر وولپل دارای مدرک پروفسورای آکادمی مانهایم است و در سال 2010 به عنوان استاد مهمان درBlues Camp کالج کلمبیا واقع در شیکاگوی آمریکا شرکت داشته است.

 

 

 

Leave A Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *