X
08 ژوئن

مراسم رونمایی جدیدترین اثر نیما رئیسی بازیگر و گوینده ایرانی با نام آسمان آبی در سالن سرنا

مراسم رونمایی تازه‌ترین موزیک‌ویدیو نیما رئیسی با نام “آسمان آبی” با حضور بازیگران و چهره‌های هنری در مجموعه سرنا برگزار شد.

در ابتدای مراسم، موزیک ویدیو “فانوس ماه” پخش شد. بعد از اتمام این ویدیو، نیما رئیسی به روی صحنه آمد و ضمن خوشامدگویی به مهمانان، از اعضای ارکستر درخواست کرد که روی صحنه بروند.

این خواننده در ابتدای برنامه با احترام به درگذشت خواهر رهبر ارکسترش بیان کرد: سینا ذکایی از اعضای اصلی گروه ما که همه شما می‌دانید از نوازندگان و آهنگسازان بسیار خوب موسیقی ماست روز گذشته خواهر خود را از دست داد که همین اتفاق شوک بسیار بدی را به ما وارد کرد. ما می‌خواستیم به دلیل همین اتفاق برنامه امشب را تعطیل کنیم، اما اصرارهای ذکایی باعث شد برنامه را اجرا کنیم. به هر حال لازم بود در برنامه امشب جای او را خالی کنم که به‌طورقطع زحمت‌های بسیاری برای برگزاری کنسرت من در اسفندماه سال گذشته کشید.

“گل سنگم”، “شانه”، “جام مدهوشی”، “سیاه چومه”، “آسمان آبی”، “فانوس ماه” و “مهتاب” قطعاتی بودند که در این شب اجرا شدند.

فروغ فضلی نوازنده پیانو، امین قیاسی نوازنده پرکاشن، مازیار احمد پور نوزانده گیتار الکتریک، سروش عمومی نوازنده درامز، مهرداد حامدی نوازنده گیتار باس، مهسا لواسانی نوازنده تار، کیمیا نیکپور نوازنده کمانچه اعضای ارکستر نیما رئیسی را در این شب تشکیل می‌دادند.

الهام پاوه‌نژاد، شبنم مقدمی، فرزاد حسنی، علیرضا آرا، هدایت هاشمی، پرستو صالحی، گلاره عباسی، علیرضا اولیایی، گلچهر دامغانی، نیوشا بریمانی، بهار ارجمند، کوروش سلیمانی، شیوا ابراهیمی، امیرعلی نبویان، پوریا شکیبایی، محمد مرکبیان، حسین علیشیری و تعدادی دیگر از هنرمندان از مهمانان ویژه‌برنامه “آسمان آبی” بودند.

پرویز وکیلی ترانه‌سرا، سینا ذکایی تنظیم‌کننده، پویا رئیسی طراح کاور، کاوه عابدین و مازیار بابا باشی صدابردار، کاوه عابدین میکس و مستر، مهران ممدوح فیلمبردار، علیرضا لاجورد عکاس و پویا رئیسی تدوین عوامل اجرایی دو موزیک ویدئو “آسمان آبی” و “فانوس ماه” را تشکیل می‌دهند.

نیما رئیسی تیرماه و در تالار وحدت با اجرای قطعات نوستالژی به روی صحنه می‌رود.

مراسم رونمایی جدیدترین اثر نیما رئیسی بازیگر و گوینده ایرانی با نام آسمان آبی۱۰ خرداد ۱۳۹۸با حضور چهره‌های هنری و اهالی موسیقیموزیک‌ویدئوی «آسمان آبی» با صدای «نیما رئیسی» رونمایی شد

موسیقی ما – جمعه 10 خرداد 1398، از تازه‌ترین موزیک‌ویدیوی «نیما رئیسی» با نام «آسمان آبی» رونمایی شد.

به گزارش «موسیقی ما» مراسم رونمایی از اثر جدید نیما رئیسی با حضور بازیگران و چهره‌های هنری در ( سالن مجموعه فرهنگی‌هنری سرنا ) برگزار شد.

در آغاز مراسم، موزیک‌ ویدئوی «فانوس ماه» پخش شد. بعد از اتمام این ویدیو، نیما رئیسی روی استیج آمد و ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان، از اعضای ارکستر درخواست کرد روی استیج حاضر شوند.

این خواننده با احترام به درگذشت خواهر رهبر ارکسترش بیان کرد: «سینا ذکایی از اعضای اصلی گروه ما است و همه شما می‌دانید از نوازندگان و آهنگسازان بسیار خوب موسیقی ما است. او روز گذشته خواهر خود را از دست داد و این اتفاق شوک بسیار بدی به ما وارد کرد. می‌خواستیم به خاطر این اتفاق تلخ، برنامه امشب را تعطیل کنیم اما اصرارهای سینا ذکایی باعث شد برنامه را اجرا کنیم. به هر حال لازم بود در برنامه امشب جای او را خالی کنم. سینا زحمت‌های بسیاری برای برگزاری کنسرت من در اسفند ماه سال گذشته کشید.»

«گل سنگم»، «شانه»، «جام مدهوشی»، «سیاه چومه»، «آسمان آبی»، «فانوس ماه» و «مهتاب» قطعاتی بودند که در این شب اجرا شدند.

فروغ فضلی (نوازنده پیانو)، امین قیاسی (نوازنده پرکاشن)، مازیار احمدپور (نوازنده گیتار الکتریک)، سروش عمومی (نوازنده درامز)، مهرداد حامدی (نوازنده گیتار باس)، مهسا لواسانی (نوازنده تار)، کیمیا نیکپور (نوازنده کمانچه) اعضای ارکستر نیما رئیسی در این برنامه بودند.

الهام پاوه‌نژاد، شبنم مقدمی، فرزاد حسنی، علیرضا آرا، هدایت هاشمی، پرستو صالحی، گلاره عباسی، علیرضا اولیایی، گلچهر دامغانی، نیوشا بریمانی، بهار ارجمند، کوروش سلیمانی، شیوا ابراهیمی، امیرعلی نبویان، پوریا شکیبایی، محمد مرکبیان، حسین علیشیری و تعدادی دیگر از هنرمندان از مهمانان ویژه برنامه «آسمان آبی» بودند.

پرویز وکیلی (ترانه‌سرا)، سینا ذکایی (تنظیم کننده)، پویا رئیسی (تدوین، طراحی کاور)، کاوه عابدین و مازیار بابا باشی (صدابردار)، کاوه عابدین (میکس و مستر)، مهران ممدوح (فیلمبردار) و علیرضا لاجورد (عکاس) عوامل اجرایی دو موزیک‌ویدئوی «آسمان آبی» و «فانوس ماه» هستند.

نیما رئیسی تیرماه در تالار وحدت با اجرای قطعات نوستالژیک روی صحنه رفت.

نیما رئیسی:
بازیگری که در شهر رشت به دنیا آمده‌ متولد 3 مرداد 1354 است، او یکی از پرمشغله‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون است، چراکه علاوه بر بازیگری، خوانندگی، دوبله، اجرا و گویندگی می‌کند. نیما رئیسی فردی بسیار آرام است و کار کردن با او برای همکارانش بسیار آسان.
نیما رئیسی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی از دانشگاه آزاد تهران است، 2 برادر و یک خواهر دارد و رابطه بسیار خوبی هم با آنها دارد. نیما رئیسی بعد از قبولی در دانشگاه به تهران آمد و ماندگار شد. روابط اجتماعی بسیار خوب نیما رئیسی یکی از مهمترین عوامل پیشرفت اوست. نیما رئیسی بلافاصله بعد از ورود به دنیای بازیگری وارد عرصه دوبله و گویندگی و سپس خوانندگی شد.

نیما رئیسی فعالیت خود را از کلاس های آزاد تئاتر در دانشکده هنرهای زیبا شروع کرد و سپس در سال 1374 وارد عرصه بازیگری شد .

همزمان با بازیگری به لطف عده ای از دوستانش برای گویندگی در رادیو دعوت شد و به‌ واسطه فعالیت مستمر در کارهای دوبله نیز حضور پیدا کرد. البته دوره ای را نیز جسته و گریخته نزد استادانی چون آقای مقامی حضور داشته و سعی نموده همزمان تمام این فعالیت ها را تجربه کند .
نیما رئیسی دهه 80 ازدواج کرد و به رغم اینکه همسرش هم در کار هنری است اما هرگز جلوی دوربین با نیما حاضر نشده و زندگی شخصی این زوج به طور کامل از حاشیه دور است.

فیلم شناسی نیما رئیسی
* بازیگر
– ۱۳۷۹ – داستان یک شهر (اصغر فرهادی)
-۱۳۸۳ – سریال کمربندها را ببندیم (قسمت ۳۰ تا ۳۳)
– ۱۳۸۶ – عشق را خط نزن (عباس رنجبر)
– ۱۳۸۶ – میوه ممنوعه (حسن فتحی)
– ۱۳۸۶ – تله فیلم تنگنا (علیرضا بذرافشان)
– ۱۳۸۷ – تله فیلم پس از پایان
– ۱۳۸۷ – تله فیلم لالایی برای بیداری
– ۱۳۸۷ – فیلم تلویزیونی تا فردا
-۱۳۹۱ – سریال پروانه (جلیل سامان)
– ۱۳۹۲ – سریال ستاره حیات به جواد ارشاد سرابی
– ۱۳۹۴ – سریال حرف‌های بی مخاطب (اصغر فرهادی[نیازمند منبع])
– ۱۳۹۴ – سریال آمین (مجموعه تلویزیونی) (بهرنگ توفیقی)
– ۱۳۹۷ – سریال پدر (مجموعه تلویزیونی) (بهرنگ توفیقی)
– ۱۳۹۸ – سریال دلدار (برادران محمودی)

* گویندگی و دوبله
– برنامه پارازیت از رادیو جوان
– نریشن تیزرهای تبلیغاتی ایرانسل
– مستند سیاسی هشت سال اینگونه گذشت
– بجای دیو،گاستون،شمعدان و راوی در انیمیشن دیو و دلبر (دوبله گلوری انترتینمنت)
-بجای مندی و سید و نقش های فرعی در انیمیشن عصر یخبندان ۱(دوبله گلوری انترتینمنت)
– بجای سید در انیمیشن عصر یخبندان ۳(دوبله مؤسسه رسانه‌های تصویری)
– بجای کوسه در انیمیشن در جستجوی نمو(دوبله گلوری انترتینمنت)
– بجای شرک در انیمیشن شرک ۱(دوبله گلوری انترتینمنت)
– بجای کارل،شین و پدر جیمی در انیمیشن جیمی نوترون: پسر نابغه(دوبله گلوری انترتینمنت)
– بجای سندباد در انیمیشن سندباد و افسانه هفت دریا(دوبله گلوری انترتینمنت
– بجای باب در انیمیشن شگفت‌انگیزان(دوبله گلوری انترتینمنت) و شگفت انگیزان ۲(دوبله گروه دوبلاژ آواژه)
– بجای قرمز در انیمیشن پرندگان خشمگین(دوبله گروه گلوبال انترتینمنت)
– بجای حلقهٔ گمشده در انیمیشن هیولاها علیه بیگانگان دوبله هنر نمای پارسیان و در آخر به جای کوازی مودو در انیمیشن گوژپشت نتردام(دوبله گلوری انترتینمنت

Leave A Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *